سلام به بیمعرفت بیصدا  *** سلامتی همه عاشقا

 

یادت باشه که من هنوز همونم  ***  تا ته به پای عشقم میمونم

 

میخوام که من بگذرم از گناهت *** بگم  چه حالی شدم از نگاهت

 

یادت میاد روزی رو که  آوردم  *** واست یه گلدون قشنگ مشکی

 

کاش گلدونو ازم تو میگرفتی ***  قلبمو زیر پات نمی گذاشتی

 

از اون روزا چند ماهی هست گذشته  ***  ولی یادت از خاطرم نرفته

 

هروز عشقت توی قلب خستم  *** گر میگیره بس که تو رو نداشتم

 

دراکولا گفت بی خیال لیلا  *** اون تنها نیست اینو میگن خیلیا

 

اما مگه دل سعید حالیشه  *** جز تو کی تو قلب اون جا میشه

 

قلبمو از دست تو پاره کردم  *** راهی واسه درد تو چاره کردم

 

اما چی بگم ای دل غافل  *** عامل مرگ من میشی تو این دل

 

بگو تا کی باید صبوری کنم  *** تا کی باید از عشق دوری کنم

 

باور بکن دیگه دارم میمیرم  ***  اگه نخوای به زور تو رو میگیرم

 

لیلا خداوکیلی بی انصافی *** اگه بیام رومو زمین میندازی

 

اگه یه لحظه جای من تو بودی  *** صد تا کفن الان پوسونده بودی

             

میبینی مردن واسه تو کارمه  *** از عشق گفتن واسه تو لازمه

 

قسم خوردم اگه به تو نرسم *** یه روز خودم رو جلو روت میکشم