گرفته امشبم بازم دلم از دست تو انگار*****هنوزم تو دلم عشقت دوباره میشه هی تکرار

 

تو فکر لحظه ای با تو خودم رو میکشم راحت*****همیشه فکرتم هر روز با هر تیک تاک این ساعت

 

شبای من تو رخت خواب میشه جهنمی از تو*****یا فکر لمس آغوشت یا حس بوسه ای از تو

 

اگه خوابم بره بدتر میشم دیوونه و وحشی*****آخه اونجام تو دستامو نمیگیری و بد میشی

 

به رو دستای من هستن یه آثاری از اون گلدون*****مثه باروت رو آتیش نمیزاره واسه من جون

 

نگاهم سمت هرکی رفت واسه یک لحظه حس تو***دیدم نیست هیچکسی حتی یه ذره هم شبیه تو

 

نشستم با خودم تنها کنار کلبه ی تاریک***** میرم دنبال تو هر روز توی یک جاده ی باریک

 

میدونم توی اون کلبه یه ردی از تو جا مونده*****در و دیوار اون میگن که کی از عشق منو رونده

 

به امیدی که با یادت یه جوری کلبه روشن شه****باید روزی بیاد قلبم کنارت عینه گلشن شه

 

دلم مثل بیابونه چشاشم ابر بارونی***** از این دیوونه عاشق سر سوزن نمیدونی

 

میمونم تا بیاد روی این خشکیده دل ابری **** ببینم عاشقم هستی به جای من تو بی صبری