به من میگن دوباره بیا و عاشقش شو****اول راهی پسر دیدی هنوز کجا شو

همه تو این خیالن،که من بریدم ازت****هیچکس نفهمید که من،تازه شدم دیوونت

سختی ها تو زندگیم واسم همیشه پل بود****عشق تو تو زندگیم انگاری مثل هل بود

شروع کردم خودم تورو با شوق فردا****یکی یکی گذشتم از قانون و رویاها

تاروز موعود همش با تو توی رویاها****میگشتم و کنارم بودی،نبودی جدا

قانون من نگاهت فقط روزی یه باره****بیشتر از این یک نگاه نمی دادم اجازه

ولی حالا بگو تو،کی گلدونو بیاره****نگاه کردن به تو حد و شمار نداره

با اینکه تو یه لحظه به من ندادی دلت****ولی چرا من هر روز بیشتر میشم عاشقت

رگ خواب دل من دست خودت افتاده ****با همین بی خیالیت قلبم به پات افتاده

در دلم به روی، همه غیر تو بسته****تنم واسه غیر تو همیشه بوده خسته

چشمام فقط واسه تو یه ریز داره میباره**** تو زندگی آدم عشق فقط یه باره

اگه تو حوا بشی قول میدم که آدم شم****تو لیلای من باشی مجنون مجنون میشم

از هیچکسی غیر تو هیچ خواسته ای ندارم****همه وجودم تویی پس کی میای کنارم